sesungguh nya apabila kita berbakti kepada tanah dan ternakan percaya lah bahawa mereka akan memberi kejayaan kepada kita suatu hari nanti

Wednesday, November 23, 2011

new doc



baru nie dah masok kan new doc... total 101 ekor... setakat nie baru mati 3 ekor.. mudah mudahan tiada lagi kematian k... kali nie amek anak ayam jauh sikit .... biase nyer amek kat sinmah breeder tapi tah ape hal last2 minit call untul batal kan order saya... geram jugak sebb dorg call last minit.. nasib baik saye ade kenal seorang sahabat nie ... die menjalan kan penetasan sendiri n penternakan ayam kampung... so saya hubungi die n order.. nasib baik ade .. kalau tak mau lagi pening saya...cuma cabaran kali nie kene pergi ambil doc dekat senawang... agak jauh jugak dari ladang saya ......tapi takpa.. nie mungkin dugaan yang saya terima...sekian wassalam...

No comments:

Post a Comment